fredag 21 januari 2011

äntligen

Min kamera är upphittad :) vilket betyder att jag kan dela med mig av min fynd idag :) så titta och njut ;)

Dessa söta blev mina idag för endast 2,60€ sammanlagt :) har länge sökt en "kanna" att servera såser i och äntligen hittade en jag gillade :) den lilla kommer bara att vara en prydnad för den är väldigt liten men söt tyckte jag :)


Sen blev en tärning med fruktknivar min för endast 2,50€, Vit och svart porslinsburk för endast 1,50€ det kallar jag fynd :) sedan en ljushållare i metall för 0,60€, en termos endast som prydnad för ynkka 2 €, en röd plåtburk som min mamma köpte åt mig igår när vi besökte ett loppis också, 2 st krokar till badrummet 1,70€ st :) så jag är helt nöjd :)



Köpte fatet som ljusena står på igår också :)



Avslutar min bildbomb med denna bild på mitt köp idag(burken) och ett gamlare loppisfynd :) som ni kanske märker så gillar jag svartvit rutigt :)

Har mera bilder att bjuda på men tycker att det räcker såhär för idag :) kommer att dela med mig av mina tidigare loppis fynd också och så kommer jag troligen att lägga upp 2 nya saker som jag köpte igår också :) men men ha en trevlig kväll :)

2 kommentarer:

  1. fiiiint:)
    dendär minikannangår de säkert att servera tandpetare i:)
    Käre Mor

    SvaraRadera
  2. joo men ja har ju tandpetar hållare nu ;)

    SvaraRadera