söndag 23 januari 2011

Vill ha sommar..

Tänkte variera mig lite nu och lägga upp en bild på någonting jag vill ha till sommaren 2011 :)

Klänningen finns på stuntman.fi, och den skulle jag vilja ha då min pojkvän blir färdig skolan :) Jackan och jeansen från H&M :)Converse har blivit mina favoritskor för de är så bekväma att gå i :) så ettpar röda är det tänkt skall bli mina till sommaren men de turkosa var också väldit söta :) men kanske de hittas i min samling någon gång :)En tatuering drömmer jag om att skaffa till sommaren :) och megan fox tatuering är ju så fin så en sån skulle man ju inte tacka nej till :)
Det var iallafall mina önskemål till sommaren som jag kom på nu :)

Kan hända att jag delar med mig av något gammalt loppisfynd senare idag men ha en trevlig dag ifall om jag inte hinner :)

2 kommentarer: