tisdag 1 februari 2011

-

Ursäkta den usliga uppdateringen :)
Har helt enkelt inte haft tid/inspiration att blogga de senaste dagarna :)
Men har inte hänt så mycket sedan sist :) Kökshyllan kommer väl kanske på plats idag så någon bild på resultatet kan jag ännu inte lägga upp :)
Men här kommer en bild på min nya köksvåg som jag hittade på halpa halli för endast 5 € :) skulle egentligen velat ha en röd men fanns inte så jag nöjde mig med en vit istället när jag äntligen hittade en sån som jag velat ha :)

Berättade ju om att jag fått någonting av min mamma i senaste inlägget så här kommer en bild :)
endast ställningen fick jag, muggarna är från ikea men skall bytas ut mot svarta kaffekoppar någon gång :) fatena har jag hittat på loppis för ett tag sedan :) ska också köpa skedar att lägga i facket där tandpetarna är just nu :)

Fick även 4 st söta skedar men har ingen bild just nu :)

1 kommentar: