söndag 6 februari 2011

-

Gårdagen gick åt till att städa och laga ett armband :) börjar snart vara 1 år sedan jag satt med tängerna i händerna och tillverkade egna smycken :)och så himla kul det var :) denna dag har ugnen gått varm och jag har bakat örfilar och fastlagsbullar helt själv för första gången i mitt liv :) blev riktigt lyckat så flera gånger lär det väl bli :) Bakningen har jag också haft lagt åt sidan ett tag men nu är det som om allt kommer tillbaka :) och det är ju så roligt :) Alla borde ha åtminstone en hobby :) eller ha så tur som mig och ha ganska många :)
Blev ingen shopping idag men jag är nöjd för det :) Jobbet i natt nu och det blir så spännande, har nämligen börjat äta en blodtrycksmedicin för blodtrycket och min migrän som jag ofta brukar få under nattskiftet eller efter så jag väntar med spänning på att få se resultatet :) så håll tummarna för att det lyckas ;) Men jag tror den har hjälp mig hittils :)
Men men, lägger upp en bild på mitt nya armband :) "ringen" som finns på armbandet är egentligen ett halssmycke som jag fick av min mamma till julklapp men ville ha det som armband istället :)

1 kommentar: