tisdag 8 mars 2011

Liten tjuvtitt..


En liten tjuvtitt på saker som finns hos mig :)
Gardinerna har min mamma sytt av ett tyg köp från ikea :)
"Flaskställing" Marilyn, den har hängt med ett bra tag så jag minns inte riktigt varifrån den kommer :)
Min Ladys night skylt som hittas i min lilla hall :)
We can do it kalender :)den har också följt med ett bra tag men tror jag har köpt den på tuuri :)
Marilyn tidningsställning :)
Marilyn duschdraperi :)
Min nyligen inhandlade marilyn spegel från minimani för 8,95€ tror jag :)
Och min nu för tillfället lök korg fast det är nog en fruktkorg som jag fått av min mamma som hon fyndat på något loppis :)
Och till sist min ursöta äggklocka :)
Så det var det :) Märks kanske att jag ligger i feber när uppdateringen sker lite oftare än vanligt ;) men jag håller på och börja springa på väggorna snart för jag är så rastlös och vill bli frisk så jag får göra någonting utan att svettas som ett tok :/

2 kommentarer:

  1. hoppades få se bild på medicinskåpet:)

    kära mor

    SvaraRadera
  2. kommer bara ja tar tag i kameran så kanske ikväll :)

    SvaraRadera