lördag 2 april 2011

..


Tankarna om en till tatuering snurrar också i huvudet :) nästa kommer bli ett ankare på min högra vad :) tanken med den är att jag är uppvuxen i skärgården och det finns ingen plats som betyder så himla mycket för mig som min farmors och farfars sommar ställe där en stor del av min barndom spenderades :) så ankaret kommer att påminnna mig om allt underbart där :) Den kommer också att påminna mig om att jag har haft världens bästa barndom och skulle lätt kunna ta om allting på nytt :) alla fina minnen man har med sig :) Jag hoppas jag en dag lyckas ge mina egna barn(den dagen jag har) lika minnesvärd barndom som jag har fått för det är så värdefullt :)

2 kommentarer:

  1. och i ankaret kommer att stå maxmo:) barndomen är den bästa tiden för dom flesta:)att få vara barn å int bekymra sig om nånting. idag tycker jag att världen e tuff för barn.barndomen har blivit så kort!hur ska dom minnas de fina å kunna ge de samma åt sina barn?barndomen som man så gärna drömmer sig bort till? kära mor

    SvaraRadera
  2. int på min kropp men i huvu kommer e allti att finnas då ja sir ankare :) jaa, finns inge betär :) man ska va så vuxen fort ida så man hinner int ta vara på ande tiden ti bara njut, å he e synd :/ ja och drömma gör man ofta me ett leende på läppan ;)

    SvaraRadera