torsdag 21 juli 2011

-

Oj vad denna vecka rusar iväg, i bilen på väg till jobbet i morse trodde jag av någon konstig anledning att det var onsdag idag, men roligt att komma på att det är fredag redan imorgon :)

Jag önskar att jag skulle ta mig tid att fixa det sista på skåpet jag håller på och gör om så att jag får bjuda på före & efter bilder :) men vem vet blir det gjort :) en till sak jag så skulle behöva göra är att måla min blå/vita cykel röd :) sommaren börjar ju vara över och jag har så längtat att få fixat min cykel så jag skulle kunna ta mig till butiken med den när det är endast små saker man ska ha med sig hem så det börjar bli dax :)



Dessa saker skulle jag vilja ha den dagen jag bor lite rymmligare :) exakt den modellen av string hylla men hyllplanena skulle helst få va träfärgade & en butiksvåg ( helst den som min farmor & farfar hade i sin butik när jag var liten :) )

1 kommentar:

  1. Du får nog ta din cykel till vörå så papp får fixa an:)han har ju tid han som har semester.

    SvaraRadera