söndag 17 juli 2011

"sovrumsplaner"

Kan väl mera kalla det sovalkovsplaner för så bor jag :) Men iallafall så har planerna i mitt huvud börjat snurra och på och nu som bäst funderar jag starkt på att fixa en sänggavel själv för jag har en säng utan :) men är ännu inte helt 100 på hur den ska se ut :) men här är iallafall en bild på en gavel som jätte gärna skulle få pryda min säng :) och körsbärspåslakanen är det svårt att inte klicka hem, har ju redan handdukarna :) sen till sist några fina kuddar skulle också få ligga på sängen :)

3 kommentarer:

  1. kan ju int va svårt ti sy ede rutiga av svart å vitt läder? kanske he finns na restbitar i dragnäsbäck:)
    sku behöv far ti storkyro å sök na koppar.
    karamisar mam

    SvaraRadera
  2. Tryckfelsnisse va fram:)'
    Kramisar mam:)

    SvaraRadera
  3. ne ja böra funder he jag å :) vem vet :)jo sko måst kom me najn gang ja å :)

    SvaraRadera