tisdag 30 augusti 2011

ikea inköp


Nåja nu kommer mina inköp från ikea upp här också :)
Blev gardin till sängalkoven av saralisa tyg :) Ljuslyktor i rött som kommer bli flitigt använda nu i höst efter som vi tycker om att elda ljus i höstmörkret :) Litet lack sido bord som står bredvid min svarta fotölj med en orange färgade lamppan som jag också köpte på ikea :) 2 st små lackhyllor som var tänkt att hamna bredvid badrumsskåpet men finns risk för att man slår huvudet så får tänka om lite :) Ett litet databord eftersom jag har liten lägenhet och inte har rum med skrivbord så är denna perfekt att ha när jag sitter i soffan och dessutom snygg när den är prickig ;) Svart paraply med vita prickar har ett vitt med svarta prickar men i mindre modell men man kunde ju inte motså detta fina för endast 1,95€ med ikea family :) Metall skål i större storlek än vad jag har från förut :) söta muffinsformar :) och sugrör i läckra färger (härligare än på bilden :) ) :)

1 kommentar:

  1. Fina saker som alltid.Har bara lite svårt ti läsa den nya texten du har :( hälsn käre mor

    SvaraRadera