fredag 30 september 2011

mera shopping

Och mera än vad jag hade tänkt :) så allt kommer inte idag för har ingen lust att stå med kameran hela kvällen :)
Men här börjar jag iallafall med vad jag köpte för presentkortet min pojkvän gav mig :) har ännu mycket kvar av det så fortsättning följer ;)

Jag vet inte vad det är med mig och servetter :) ser jag några jag gillar, köper jag och ändå används de inte flitigt :) men alltid roligt med nya att byta ut :)


Samma sak är det när det kommer till muffinsformar :) men de används lite flitigare :) men har faktist blivit aningen lat när det kommer till bakningen men det är för att antingen så lämnar de i frysen hur länge som helst (vilken är liten och behövs till bätter saker) eller så äter vi upp alla själv :) men när jag väl bakar vill jag ju ha snygga formar iallafall :)


Och såklart ett till kakfat men i den mindre modellen :) och turkost till kaffekopparna :) visste inte om det skulle funka tillsammans med det stora lila jag fick förra året av kärleken till födelsedagspresent men efter att ha funderat och kollat i butiken så kom jag och Jenni fram till att det går så det fick följa med hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar