torsdag 29 september 2011

minishopping

Såg idag att det nya H&M öppnade i gw gallerian och att om man handlade för 50€ fick man 10€ rabatt så jag ville ju såklart åka eftersom jag har en hel del som jag skulle vilja köpa från h&m imorgon när jag ska på shopping med min vän Jenni :) Men det fick nog bli till imorgon inne i stan för fanns inte något av det jag hade tänkt köpa så blev lite besviken faktist för det fanns bara "finare" kläder och en massa basic plagg och inte ett ända divided plagg :/
Men gick vidare för att besöka alla butiker i gallerian men hittade inte riktigt någonting som jag kände 'detta vill jag ha' så blev ingen dyr shopping idag :) kanske annat imorgon :)
Men dagens köp blev:

En cupcake ring för ynkka 2,95€ :)

Köpte också en liten sak åt min mamma men bilden kommer upp efter att jag har gett den för annars kan det lätt hända att hon ser den här före ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar