söndag 16 oktober 2011

-

Sådär nu blir det bildbevis på lite av gårdagens shopping :) hann inte få med allting innan kameran dog så den hamnar på laddning nu så kommer resten senare :)

Denna kopp fick följa med hem igår :) har 2 st i turkost från tidigare :)

Sen hittade jag denna som kommer användas som sockeskål :)

Och så hittade jag kanna och två skålar till kannan jag har från tidigare men som är i lägre modell så den passar mera som en såskanna så denna blir ju perfekt som saft kanna :)


Denna fick jag av min mamma :) när jag berättade att de hade sådana på sisustus in och att jag skulle vilja ha en så hade hon tänkt byta ut sin så nu när hon har bytt fick jag den :) så perfekt då den är turkos :) men synd bara att köket är så litet så den kommer ju stå inne i skåpet, men en dag ska den väl få stå synligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar