måndag 31 oktober 2011

-

Konstaterade att anttila har en massa häftigt också :) de 2 finaste tavlorna jag har spanat in i affären fanns inte på netanttila.fi så inget bildbevis på dom nu :)

Bords och taklampa i häftig retro stil :) skulle ju helst ha varit i svart :) fina cuba gardin som jag och kärleken tittade på i lördags men jag har sagt jag köper inga gardin så länge jag bor här för då kommer det ändå att resultera i att de är fel längd senare :)
Retro jaffa tyg skulle jag kunna tänka mig en bit av att rama in för så dyrt så gardiner skulle man inte nänsa på :) Och kudd i samma tyg :) Häftig väckar klocka :) popcorns kopp och en rolig skoförvaring :)
Och till sist en marilyn tavla :)

2 kommentarer:

  1. å va najs:)/ jecca va kosta taklampona förästin?

    SvaraRadera
  2. e fanns 2 olika storlekar så ande mindär va 39,95€ å ande störr 49,95€ (hande störr va på na rea nu så an sku annars va 79,95€ ) :)

    SvaraRadera