söndag 23 oktober 2011

söndags pyssel

Det blev det idag :) ibland kan en idé komma till när man minst anar det och så var det sent igår :) då fick jag denna idé :)

Jag använde mig av 3 helt vanliga krukor och en ikea lampa :) och såklart decoupage lim och servetter :)

Med lite klippande och klistrande blev resultatet så här :) ännu inte helt färigt men så kommer de iallafall att börja se ut :)
Lampan valde jag att lägga 2 olika motiv på så att man får svänga på den för lite variation på blombrädan där den kommer att stå :) prövade lägga på den senare ikväll när den torkat och den lyste så fint så :)

4 kommentarer:

  1. Detdär va ju en fiffig ide´! Snyggt!

    SvaraRadera
  2. Oj nu börja de pittra i mina pysselfingrar:)

    SvaraRadera
  3. jaa, vet ju vem ja ha fått he av :)

    SvaraRadera