söndag 4 december 2011

-

Eftersom det blev julmat redan idag så valde jag att byta gardin då jag kom hem :)
så nu är det rött och fint här :) ända jag kan klaga på är att gardinerna är egentligen för korta men jag har ingen lust att göra någonting åt det eftersom jag förhåppningsvis bor någon annanstans nästa år :)
Så nu ser köket ut så här istället för de turkosa med vita prickar :) kappan köpte min mamma på loppis och den var ännu i förpackningen så helt ny :) vet inte ens vad jag hade där förra året :)



Och i vardagsrummet blev det röda :) och de svarta fransarna la jag också till och stjärnorna jag köpte knäppte jag fast med säkerhetsnål :) på andra sidogardinet är det limegrön och röd stjärna :)


Ljusstaken har också kommit fram :) den målade jag svart förra året, var mörkblå från början :) men gillar den mera såhär :)


När jag väl höll på valde jag att byta om till körsbären i sängen och musse fick komma fram :) bytte också kökshanddukar och pannlappar men ingen bild på det :) är nu inte så speciella heller ;)

Och nu är det mys i soffan med tända ljus :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar