söndag 5 februari 2012

-

Snubblade över denna låt på youtube nu ikväll och minns bara tillbaka när man var liten och kollade på lilla jönssonligan och denna låt var en favorit redan då den spelades i filmen :)

Och denna spelades en hel del i mitt rum då den fanns på en blandad cd skiva jag hade när jag var i lågstadieåldern och måste ju erkänna den gillas fortfarande också som föregående :)

Sen kom högstadieåldern och dessa gillades:


Allt lyssnande och funderande på låtar från tidigare stunder i mitt liv och att sitta i ett av mina tonårsrum så för nog mig lite tillbaka i tiden och man skulle bara vilja sjunga med och dansa och tanken slog mig att jag är nog samma person som då fast mycket klokare och mindre misstag och så förbannat mycket lyckligare med en betydligt bättre syn på livet :) Så med de orden och den lyckan av sista låten skulle jag bara kunna springa upp i hopptornet och skrika ut min lycka av hur lycklig jag känner mig just nu och hur j*vla glad jag är :)
Största delen av min lycka beror nog på den personen som står vid min sida och den person som får mig att skratta och le fast jag ibland kanske skulle vilja falla i gråt och den som alltid finns där för mig i vått och torrt(även om det skiljer många kilometer på oss just nu) den som gör mig stark när jag är svag och som gör mig till en bättre person som gör mig hel helt enkelt, den person som är den sista jag tänker på när jag går och sover och den första jag tänker på när jag vaknar upp :) och den personen är ju såklart min älskade Andreas :) <3
Jag älskar dig! :)<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar