torsdag 23 februari 2012

-

KORU

Dessa örhängen som finns på seppälä är så fina :) var nära att jag köpte ett par för någon vecka sedan men jag konstaterade att de var för stora och tunga för att jag skulle använda dom så de fick lämna i affären :) skulle jag inte få ont av allt för tunga örhängen skulle jag inte tveka :)

T-PAITA
T-PAITA
Dessa två finns hemma hos mig som jag passade på att köpa på rea på seppälä :)

MEKOT
Hittade en till fin klänning från seppälä på deras nätsida :)
Kan ju tipsa om att de har en massa fina klänningar just nu och skulle jag behöva en ny bikini skulle jag köpa därifrån för de har prickiga och randiga och många fina men köpte ju ny förra sommaren så ska klara mig med den :)



2 kommentarer:

  1. Körsbär körsbär;)
    och en klänning skall också jag unna mig till sommaren

    SvaraRadera