tisdag 21 februari 2012

-

Dear John är en väldigt bra film enligt mig fast sorglig men det hon säger här i början om, att det tog 2 veckor för henne att bli kär i honom och att vad gör ett med ett år ifrån varandra efter de två veckorna som dom hade ilag, så får mig att tänka på vår situation nu med militär i 9 månader :) för tror det tog inte helst två veckor för mig att bli kär, det var nog mera kärlek vid första ögonkastet :) och snart är det hela 2 år sedan den dagen :) så jag försöker tänka som så att vi hade den finaste och underbaraste hälgen ilag förra hälgen så om jag oftast får spendera 2 sådana fina dagar med älskling typ en gång i veckan så vad gör då de 270 dagar mellan :) vi klarar det ändå :) "What doesn't kill you makes you stronger" :), kärleken övervinner allt ;)  och har man världens finaste pojkvän så är allt möjlit! :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar