lördag 10 mars 2012

-

Blev ju lite shopping igår så nu tänkte jag dela med mig av det fina som fick komma med mig hem och fort gick det också på H&M ;)
Denna topp såg jag sist då ja sprang genom H&M och då visste jag redan att den kommer finnas i mitt klädskåp :) har ju klänningen i exakt samma mönster också därifrån :)

En till topp med körsbär blev det i en lösare modell och som är rundad baktill :) kommer vara härlig i sommar för den är lite tunnare än ett vanligt linne :)
Och så den efterlängtade baseball tröjan i vitt och rött :) har den på mig just nu så himla skön så är lite fundersam om jag borde köpa en i mörkblått och vitt också :)

En mörkblå kofta med vit/beiga prickar på :) så otrolit fin :)



Jag är så nöjd över mina inköp igår :)

1 kommentar:

  1. Nå nu byri du nog ha sommargarberoben i skick!
    Körsbär i massor:)

    SvaraRadera