torsdag 26 april 2012



Till den nya balkongen sedan har vi planer på att bara ha ett litet bord med stolar för att få det så mysigt som möjligt :) hittade ett i denna modell för 19,95€ så det skulle ju vara ett helt okej pris :) och stolar har vi från förut så det skulle inte vi behöva köpa :)


Sittdynor vill jag ju såklart ha till balkongen så dessa var ettpar favoriter :) men på jysk har de också röda med vita prickar på och turkosa med vita prickar :) så de röda tror jag ändå skulle vara riktigt fina :)

En balkongmatta är det också tänkt ska skaffas dit :) är ju exakt likadan balkong som jag har nu så golvet är ganska kallt så med en sån blir det ju ännu mysigare och man kan gå barfota på sommaren, kanske grå eller svart har ännu inte bestämt någon färg tilsammans :)




En solstol skulle jag vilja ha att ligga och jobba på brännan i sommar under min semester :) den turkosa/vita var söt men en i den turkosa/svarta modellen skulle jag kunna tänka mig som finns på plantagen, finns också i rött och svart så ingen aning vilken färg som skulle vara finast ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar