torsdag 21 juni 2012

Ganska tidigt efter flytten då min sambo kom hem en kväll plingade han bara på dörren fast han hade fått en nyckel samma dag, men när jag öppnade stod han inte där utan iställe möttes jag av detta :)


Ett härligt teak nattduksbord som han haft i sitt rum och som jag förälskat mig i :)

För två hälger sedan då han kom hem sa han att det fanns något innanför dörren som väntade på mig och då möttes jag av denna :)

En underbart fin telefonvägghylla i teak :) har en i exakt samma modell från tidigare med en låda och utan tidningshyllan :) tror det var inte långt ifrån glädjetårar båda gångerna och jag tror nog han vet hur lycklig jag blev över båda :)

Så som avslutning på detta inlägg kan jag väl säga att jag måste ha världens finaste sambo och en underbar sådan som vet exakt hur man ska överraska mig :)



1 kommentar: