söndag 10 juni 2012


Hoppsan, vet inte om den gamla råddiga jag lämnade i gamla lägenheten :) kom just på mig själv med att gå me trasan i köket igen och i badrummet och här plockar jag  till och med undan efter mig själv :) för jag har nog alltid varit väldigt bra på att rådda och mindre bra på att städa ;) men kanske jag äntligen har lärt mig hålla bättre ordning också :) en till sak som har ändrats här från tidigare, jag har inte riktigt varit brydd i blommor och sånt för har verkligen inga gröna fingrar, men nu i lägenheten finner man blommor lite här och där och till och med på balkongen hitta man en jordgubbsampel som det annars börjat komma några jordgubbar på som snart är röda :) och sedan jag flyttade har jag också blivit duktig på att skruva ihop möbler trots en miss och skruva ner och upp lampor fixar jag också ;) kanske jag har skaffat mig lite vuxen poäng den senaste tiden ;)

2 kommentarer:

  1. oj va skönt att höra:)trodde ja helt skömt bort min enda dotter:)

    SvaraRadera