onsdag 27 juni 2012

Nu är det så att jag får stryka lite från min önskelista :)
Besökte hemtex i måndags och hem kom jag med en av varje av dessa handhanddukar :)
Käsipyyhe Sailor - mariininsininen
Käsipyyhe Navy - mariininsininen
Och så kom jag hem med 2 st hel röda stora badhanddukar som var på special, hade kostat 29,90€ st men de blev mina för endast 9,90€ st :)
Patalappu All you need - musta
Och denna pannlapp köpte jag också för 1,95€:) har kökshandduk av samma från tidigare :)
Patalappu Svea - musta
Och till sist en till pannlapp också för 1,95€
Men också en recept ställning köpte jag som inte jag har någon bild på men helt enkel modell i svart och den fick jag för 3,95€ istället för ursprungspriset på 12,95€ :)

1 kommentar:

  1. Varför råkar jag aldrig ut för sånadär fynd?

    SvaraRadera