torsdag 19 juli 2012

Idag fick jag lite överraskningar av svärmor :) denna hörde till en av dem en gammal hangö lakrits plåtburk :) så himla fin :)

Dessa plåtburkar fick jag också :)
Och 3 små glasflaskor, den längst till vänster har det varit citron essens i och den i mitten lim och längst till höfer konjak essens :) de borde tvättas me blev för ivrig så fotade direkt efter jag fått dom :)
3 st gamla kardemumma "stänger" i glas :)
Och så till sist dessa två :) apoteksburken till vänster har jag två av från förut en i samma storlek som är från pörtom och en mindre modell som är från malax :)
 
Försökte kolla runt lite på hangö lakrits burkarna men hittade bara en som varit till salu på tradera, skulle vara roligt att veta var priset på dom ligger, inte får att jag nånsin kommer att sälja min men ändå :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar