onsdag 25 juli 2012

Lite gammalt&nytt..

Den röda plåtasken köpte jag på halpa halli och lakritsburken fick jag av min mamma :)

Den gamla mobil plåtburken köpte jag idag åt sambon på loppis för 3€ och kaffe burken åt mig också på loppis för 2 €:)

Denna senaps glasskål köpte jag också på loppis, men så var tejpet på prislappen över märket på burken så den blev lite söndrig :/

En gelfe stina kanna köpte jag också för 1 €:)

En snygg kruka för 50 cent :)

En fin vas i en lila färg för 1€ :)

Arabia kaffe koppen med turkosa prickar :) köpte ju fatet när vi var på loppisracet i purmo :)
så totalt för kopp och fat tror jag att jag betalade 3,20€ :)


Snygga oanvända skedar hittade jag också :) sidorna är svarta :) för dessa gav jag 2 €:)

5 st bak/kokböcker fyndade jag också för 2 €:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar