lördag 7 juli 2012

Spenderade hela gårdagen på loppis race i purmo :) och en del fynd blev det ju :)

Sedan vi fick den första kaffe burken i plåt av svärmor gick det och blev flera igår :) men den högsta burken på bilden har jag fått av min mamma men de 4 andra köpte jag igår :) så nu är det tänkt att det kommer hamna en hylla ovanför vår köksdörr där alla får stå på rad :)

En till turkos/vit arabia kaffe kopp hittade jag också :) och det svart/gul/vita fatet köpte jag bara för att jag gillade mönstret :)

Och från lundagård köpte jag arabia fatet med turkosa prickar på :) och socker skålen till gräddsnäckan jag har från tidigare, båda har min mamma köpt åt mig :) och så svarta och vita polkagrisar :)
Och en fruktkorg i string stil :)

Sen fyndade jag också en gammal skrivmaskin för 1€ i härlig turkos färg, och 3 st fina Nils Johan "inga" kaffeskedar  :) men bild på det kommer kanske imorgon :) är tänkt att den kommer stå på byrån i hallen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar