fredag 31 augusti 2012

Idag fick jag hem flera saker jag väntat på ;)
 
Kan direkt ursäkta för den usla bildkvalitén, min vanliga kamera slocknade och hittade ingen laddare så fick ta till min gamla :)
 
En äkta awab kökspall för 5€ fick jag äntligen hem idag, klistermärket finns kvar på undransidan :) så denna hittar man nu i vårat kök :)
 
Här var då beviset på vad som skulle skuras för ett tag sedan :) rullar att locka håret med i en söt låda :)
 
Denna köpte jag när vi var på loppis racet i purmo för 1€ :)
 
Och innuti döljer sej detta ;)
 
En ursöt gammal skrivmaskin ;) fungerande till och med, har suttit och testat den idag :)
Väskan kommer troligen stå på golvet medan  skrivmaskinen får stå framme på byrån i sovrummet :)


2 kommentarer:

  1. Voj himmel såndära värmespolar köpte moffa åt mej en gång till julklapp! Kankse tidigt 70-tal.Jag använde dem ganska mycket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror jag vågar int test di helst :)

      Radera