lördag 20 oktober 2012

Igår blev det iallafall en liten tripp till Umeå från jobbet :) 4 timmars shopping stod på schemat :)
En del hade jag planerat före jag skulle köpa men en del överraskningar blev det också ;)
 
Först blev det Åhlens :)
Hittade äntligen cruising klassiker skivan jag velat ha :)

Kaffefilterhållare och krokar ur samma serie som man fäster med sugkoppar :) muffinsformer, bakskålar, häfte att flylla recept med, doftpåse till badrummet och till sist en disktrasa :)

Och denna lilla ljuslykta :)
 
Sen blev det skopunkten :)
 

Och tre par skor blev mina som planerat:) bra med att köpa 3 par och få det etta på köpet tycker jag ;)
 
När vi var påväg till en leksaksaffär stötte vi på inget mindre än lagerhaus och jag var i himmelen! :)
Äntligen slapp jag bara sitta och titta på sakerna på nätet utan fick chansen att köpa en del :)
 
Så en söt skål med lock hittade jag, doftljus, små former till julgodis, söta glas, prickigt tårtpapper och mått :)
Kökshandduk i samma mönster som skålen, matlådor till sambon :)

Snygga presentband, silkespapper och en fin påse som fungerar bra att ha då man åker och handlar lite mindre :)

Sen disktrasor och diskborste ;) jag gillar att ha annorlunda såna iställe för de vanliga som finns i butikerna :)
 
Sen besökte vi presenta och där hittade jag detta magnethäfte och en nagelfil :) men också en present åt sambon men denna visar jag inte nu :)
 
Och till sist mera delar till cult, denna gång prickigt ;) hittade dessa vid mias lustgård :)
 
Så helt nöjd är jag :)
 
 


2 kommentarer: