lördag 27 oktober 2012

Valde idag att helt ge upp med min nokia N8 efter strul med att skicka meddelanden, slocknade nu som då och sedan att den av sig själv började lägga till text ur meddelanden som fanns på min telefon i de jag sände gjorde att jag tog till en gammal telefon som jag har hemma liggandes men kom fram till att den också stängde av sig flera ggr per dag så kom jag hem med denna idag i stället :)
 
En samsung galaxy ace :) hoppas denna vill samarbeta lite bättre, isåfall är det nog aldrig mera nokia :)
blev också glatt överraskad då modellen i butiken hade vitt bakskal och svart framsida och jag frågade om det går att få med svart baksida och expediten sa nej, men när jag nyligen öppnade lådan här hemma fanns där ett svart och ett vitt bakskal ;)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar