söndag 2 december 2012

Eftersom det är 1 advent idag så ska jag under dagenslopp lägga upp en bild på årets adventsljusstake men kameran är på laddning så bara den är klar kommer det bildbevis :)
 
Denna vecka har jag planerat besöka clas ohlson i jakt på denna :)
 
Kommer att stå på köksbordet då ja konstaterade att det är ända som skulle synas dit ut också när man ställer den på bordet :)
 
Adventtikynttelikkö Sätra
Denhär skulle jag också kunna tänka mig till vardagsrummet om vi inte får min svarta att fungera :)
 
Uunipeltiteline Jonas
Denna bakställning har jag länge velat ha och just nu är den på special så kanske man slår till och köper en :)
 
Ajastin/munakello
En ny äggklocka är jag i behov av eftersom min fina har slutat fungera så denna har jag tänkt mig :)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar