söndag 15 september 2013

Söndagen till ära blev det loppis med min mor :)
 Första stoppet blev ett gårdsloppis :)
 Där kom bara en sak med mig hem :)
Men tror den kommer lysa väldigt fint i höstmörkret :) borde ha hunnit damma av den innan jag fotade men blev allt för ivrig med kameran så nu fick det duga såhär ;)
Sedan drog vi vidare till Fyndis i Smedsby där jag fyndade desto mer istället :)

En till blomställning eller vad de nu egentligen heter :) den blev min för 2,50€ :)
Har en exakt likadan från förut som min mamma köpt :)

En blomkruka som en tärning gav jag 2€ för :)


Cult designs spabox, fortfarande i låda och med alla tillhörande klistermärken man kan klistra på den :) Och endast 3€ :)


En ny skylt :) Som hänger på våran badrumsdörr :) Har nämligen så gammalt lås på dörren dit så man ser inte när det är upptaget så för att slippa ryckandet i dörren har jag sökt efter en som skulle passa in :) Så för 5€ blev den min :)

Söta prickiga skor, nya :) 5€ för dessa också :)

En helt perfekt topp :) Prickar och ankare det är väl så jag som det kan bli :) 0,50 cent fick jag ge för den :)


Denhär såg jag bara framför mig hur fin den komme vara som bandana till mitt röda hår så kunde inte släppa den :) minns inte om jag kanske betalade 0,20 cent för den eller var det var :)


Dehär hör inte till dagens loppis fynd utan de fick jag i fredags som min svärmor hittat :)

Men otroligt nöjd är jag över dagens fynd :)








2 kommentarer:

  1. å ja e så nöjd med mina tapeter :)
    kan knappt vänta så ja får upp dom
    tack söta för sällskapet

    SvaraRadera
  2. Va roligt att ni hittat det ni gillar!

    SvaraRadera