tisdag 10 september 2013

Det rum som jag känner att är minst färdigt måste nog vara vardagsrummet :)
Tavlor har inte hittat sina platser ännu och ja alla små inredningsprylar känner jag att jag ännu inte är helt nöjd med så borde någon dag kolla över vad jag har och vad jag vill byta ut eller flytta på :)
Men man måste väl bo en stund för att få känna efter vad som känns rätt och var :)

Men iallafall här kommer en liten sneak peak på hur underbart fina jag tycker våra gardin i vardagsrummet är :)
Tanken då jag klickade hem dom från Ellos var ju att de skulle hamna i köket men när vi flyttade in så stötte jag på ett litet "problem", nämligen etta fönstret i köket går det bara att ha en gardinskappa i så ändrade planer blev det men nöjd över det också :)
Sen har ju min urfina lampa fått hitta sin plats i hörnet för att det finns ingen möjlighet för solen att skina på den där och bleka skärmarna ;)
 

I vardagsrummet står också den finaste av våra teak byråer :)
Så simpel men ack så vacker :)
Man brukar väl säga gratis är bäst ;)
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar