onsdag 25 juni 2014


I mitt drömsovrum skulle jag vilja ha dessa från ikea :) 2 stycken byråer bredvid varandra en åt mig och en åt mannen i mitt liv och typ 3 st speglar liggandes så det blir en större :)
 
På tal om dröm så hann knappt publicera det förr inlägget så damp världens mest glädjande mail ner i min inkorg ;) nämligen la ut en ny annons ikväll att vi söker hus och trodde jag såg fel då jag läste det eller mindes fel :) men iallafall för si sådär 2 år sedan var jag med min mor och köpte ett sminkbord hon hittat billigt på findit.fi till mig som jag senare fick i julkapp och i samma veva köpte vi ett litet teak telefonbord :) och på samma gång vi var där så fick vi husvisning för även huset var till salu och jag hade hittat mitt drömhus! :)
Men då var ett husköp ännu inte aktuellt så fick bara drömma om det turkosa köket och den snygga
50-tals halltapeten :)
Sen för ca 1 år sedan blev jag lite besviken då jag började se rörelse vid huset då jag dagligen körde förbi det till jobbet och tänkte att där rök mitt drömhus, idag var det ju 2 st husvisningar på schemat och smått butter på vägen hem sa jag till sambon jag är så sur över att detdär huset blev sålt som jag så velat ha och dessutom bara en bit bort från sambons hemgård :)
Och ja det glädjande mailet var ju förståss en som bjöd ut ett hus och till lyckan så var det just det huset, drömmen! :)
Så kan knappt vänta på att få åka och se på det igen och denna gång med sambon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar