fredag 19 december 2014

Kanske dags för en liiten uppdatering :)
I karkmo är det juligt både ute och inne och det är så mysigt!:) 
Älskar vårat mysiga vardagsrum!:) bara insatsen till spisen som ska på plats så kan det inte bli mysigare!:)



 Farfars och farmors gamla butiksdisk är       jag så otroligt förälskad i!:) nog den finaste möbeln jag har tillsammans med soffan ;)

           Så fint blev vårt nya kök :)


   Kökssoffan blev som en del av vårt  köksbord :) och jag gillar den såå :)


Ett nyårslöfte jag kan lova är att jag från och med nästa år ska börja blogga från datorn istället för telefon och förhoppningsvis så skulle jag få göra det från en egen istället för att snylta på sambons ;) men idag finns ingen annan möjlighet eftersom vi väntar på att få nätet hit hem!:)

2 kommentarer:

  1. Ooo Sara va fint! Väntar att jag ska få se allt det fina in live! Så fint, så fint!

    SvaraRadera
  2. Tack! :) vi tycker no så om e! :) ja he e no bara ti dra me de mamm så kommer ni ut på en kaffe! :)

    SvaraRadera