tisdag 22 december 2015

Ultraljud

Så då var det andra och också sista ultraljudet avklarat :) Om det inte är så att jag får fara på flera pga blodtrycket vi får se :)

Men iallafall så allt såg helt perfekt ut och vi har fortfarande vårat beräknade datum till den 3 maj :) Helt underbart att få ligga och se på vårt lilla barn på en skärm :) 

Så här är en bild på vår lilla kille :)<3
Först så var navelsträngen framför så hon sa att hon trodde det var en flicka men det vågade hon inte säga säkert, och jag tänkte även för mig själv att nä där ljuger du :D För min magkänsla har hela tiden sagt mig att det är en pojke så fel kunde jag ju inte ha :D Nå hon pausade och kollade annat en stund istället och då hon då kollade hade bebis flyttat på sig så då såg man väldigt tydligt att det nog var en pojke ;) Så jag vågar väl tro på det då den saken vågade hon säga säkert och det är väl inte så ofta de har fel den vägen att det skulle vara en tjej sen eller har någon erfarenhet av det? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar