onsdag 20 januari 2016

Nytt till hemmet

Det jag normalt brukar lägga mest tid på förut var att kolla in inredning på nätet och speciellt då det nalkades rea, i år har jag inte lagt ett öga åt det hållet men för att få tiden att gå så tänkte jag äh jag måste väl få drömma mig in i inredningsvärlden en stund nu :) Sådär just nu då jag också kollade in nyheterna på den fronten så var det inte riktigt något som direkt föll mig i smaken, skönt det också ;) Men en sak hittade jag på rea faktiskt så det lilla klickade jag hem :)
Denna kappa 2 st till köket :) Vi har så brett fönster och dessutom så har vi 3 hållare till stången där varav den ena i mitten så på båda sidorna om den så är det 115 cm brett nu fanns det ju bara 100 cm eller 120 cm bred kappa så jag tog den som var 120 så måste jag korta av lite i båda sidorna istället så får jag de att passa perfekt!:) Såg de redan när de var till normalpris och tänkte de skulle vara så snygga i köket men lät det bli :) Beställde annars från Ellos om någon undrar och Jackie hette den :)
Sen matchande kuddar på det :) om de hamnar i vardagsrummet återstår att se :)
Och om de blir som julgardin vet jag inte heller, men tycker hos oss skulle de gå vilken årstid som helst eftersom det ändå går i rött :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar