tisdag 9 februari 2016

Vart försvann energin?

 Just nu så börjar jag känna mig lite som de första 12 veckorna, lite sådär så jag har gått på autopilot :|
Men nu har jag massor jag skulle vilja ta tag i, som att packa ihop vår skrivbordshörna för att förflytta den till vardagsrummet för att göra plats för sängen, fixa sängen, måla skötbordet, börja boa i sovrummet för bebisen :) Såna saker, som att förbereda sig på att en liten beräknas komma om 11 veckor :) De ända gångerna jag känner jag orkar göra någonting är helgerna om ens då, huset skulle behöva sig en storstädning men jag vet bara inte hur och var jag ska hitta den energin att få det gjort :/ Nåja får hoppas att det plötsligt skulle kännas som orken finns till ;) 
Som tur har jag ju en hjälpande sambo :)
Idag är det även ny vecka och vi kliver in i vecka 29, och jag har knappt märkt att sista trimestern är här :D Igår hade dessutom 70% av graviditeten passerat så nu känns det väldigt nära men ändå så långt borta på samma gång :) Kanske läge att börja fundera ännu mera på namn snart då för att ha något på lager ;) Fast vi en kväll satt och bläddrade i en bok med över 3000 namn och vi hittade inte ett ända killnamn som helt föll oss i smaken :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar