torsdag 30 juni 2016

Att lyckas skriva ett inlägg..

Går ju si sådär bra, tanken finns där och vissa stunder slår det mig att det ska jag skriva om och sen så finns inte tiden att sätta mig ner och skriva de där raderna och sen är det helt borta :) Men så är det väl då barnet börjat vara vaket mera och kräver min uppmärksamhet mer och mer och ja vi har ju ett hem att ta hand om också så att ja den där tiden ;) Borde väl ta mig tiden att en kväll sätta mig ner och skriva tidsinställda inlägg för att få det att flyta på :) En sak som har hänt denna vecka är att nu är träningen igång på nytt då jag fått hemlånat motionscykel så på den startar jag mina dagar varannan morgon :) Helt super känns det att äntligen komma igång :) Sen så väntar jag med iver på att det blir lördag och sambon tar semester i 5 hela veckor :D Så kul att vi alla är lediga igen :) Men en hel del har vi på schemat, tanken är ju att vi ska få gjort mera på utsidan och gården här hemma, så vi borde få taket målat under de veckorna och grävt gårdsplanet och samtidigt färdigt fixat väg till det kommande garaget :) Jag har också äntligen börjat rensa och sälja saker här hemifrån, för jag vet ju att vi har framför oss att göra vinden klar och ja nu med Linus i huset såå känns det som att vi inte har rum att spara på allt möjligt :) Och så skönt så jag vet inte varför jag inte gjort det tidigare :) 

Lillkillen för någon vecka sedan innan jag tömde den gamla telefonen i samband med att jag äntligen skaffade en ny :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar