fredag 17 juni 2016

Dop planer

Nu har troligtvis inbjudningskorten kommit fram till sina mottagare och jag försöker nu som då fundera vidare på saker som bland annat musik till dopet. Nu är det så att ingen kantor kommer närvara på dopet så nu försöker jag klura på hur vi ska göra med det då jag ändå gärna skulle vilja ha någon form av sång eller jag vet väl vilken låt jag önskar på Linus dop :) Sen måste jag ta itu med att skriva upp en lista på vad som ska skaffas till kaffebjudningen som vi kommer ha hos mina föräldrar, skulle vi då vetat om att vi inte ens skulle få någon kantor kanske vi hade tänkt annorlunda med själva dopet också men tänkte så här så att alla hittar :) Och så var det ju den lilla detaljen som att komma på ett mellannamn till lillkillen också :) Sådär för att komma in på något annat nu har jag skaffat ny telefon så kanske uppdatering via den kommer ske lite oftare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar