torsdag 17 november 2016

Ett snabbt livstecken

Har varit lite tyst här, orsaken är den att virusskyddet som kom med gratis till datorn har gått ut och jag har inte kommit mig för att åka och köpa ett nytt såå därav tystnaden! :) Visst ett telefoninlägg har jag ju tidigare kunnat få till men så där är det när annat kommer i vägen :)
Just nu i skrivande stund har jag en för j*vlig halsbränna, har haft det lite nu som då i flera veckors tid redan men idag har det varit helt hemskt så jag får väl börja fundera på att besöka ett apotek så småningom också om det fortsätter så här :/ Då jag var gravid med L så hjälpte det med ett glas mjölk men hur mycket jag än dricker så går det inte om. Sedan har jag senast på fredagen fått uppleva illamående och kräkningar på nytt så inte en dans på rosor varje dag, men en kul sak snart är det fredag igen och det innebär ultraljud! :D Hoppas den lilla vildingen i magen vill visa om det är en lillebror eller lillasyster :D
Men nu ska jag ta och stänga mina bruna, så godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar