torsdag 7 april 2011

-

oj vad det är mycket jag vill ha nu :/ skulle vilja ha mycket nya kläder till sommaren, tatuering, converse men allt går inte :/ men en klänning tills Andreas blir färdig med skolan ska iallafall inhandlas och det kan hända jag har hittat en nu :) håller tummarna på att de skulle ha den i tammerfors nästa hälg så man skulle få pröva den :) var inte så farligt dyr heller, 49 € :)
Så här kommer ett litet i hop plock på saker jag gärna skulle vilja köpa från leather heaven :) Klänningen 49€, körsbärs topp 19€, Jacka 89€, Marilyn shotglas 15,90 €, körsbärshalsband 10 €, hipsters 10 € :)


Fydå vad mycket pengar man skulle behöva ha när man far till tammerfors :/
Nåja funderade jag skulle ringa och kolla med hon som har gjort mina piercingar ungefär va pris tatueringen skulle bli :) ifall den inte blir så dyr skulle jag kunna tänka mig göra den så fort som möjligt för hur fin skulle den inte vara till sommaren :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar