måndag 18 april 2011

Nytt!

Var i lördags till tammerfors på hot rod & rock show :) roligt var det och en hel del pengar for det :) men man måste ju passa på vid såna tillfällen :) fanns såå mycket mera som skulle ha fått följa med mig hem men kanske en annan gång ;)
Tänkte bjuda på bilder på mina inköp :)

T-shirt som ett minne av våran resa :) + att den var fin i år också :)



KLÄNNINGEN är min :D oj så glad jag är :) den kommer jag ha på mig när min pojkvän blir färdig skolan men skorna till som finns på bilden som jag köpte för ett år sedan :) och nu fattas bara ankar tatueringen så skulle det passa perfekt med klänningen :)


Bältesspänne och bälte :) vilket var en av de viktigaste sakerna jag skulle ha + klänning :)


Ett urgulligt armband :)


Och till sist ett halsband ;)

1 kommentar: