torsdag 14 juli 2011

länge sen sist..

Börjar vara ett tag sedan sist men jag tycker jag har inte haft tid att ta mig tiden att skriva och sitta och plocka ihop bilder men ska försöka lite nu :)
Mycket har hänt, har snart hunnit ha mina 2 semester veckor för denna sommar, och varit på mini semester över en hälg vilket var jätte kul :) annars har jag mest bara njutit av sommaren :) en aning för mycket kanske när jag brände mig i solen förra hälgen så det var så himla sjukt, men bättre nu som tur är :)

Men här kommer iallafall ett litet ihop plock av saker jag har köpt/fått under den senaste tiden :) kmr mera senare :)





Körsbärskopparna hittade jag på loppis :) söta som prydnad :)den lilla "korgen" som jag har servetter i köpte jag på samma gång :)
Igår köpte jag Arabias kaffe kopp jupiter, den turkosa glasskålen & grytunderlägget allt för 4,50 € :)
Den rosa klockan köpte jag för presentkortet jag fick av min pojkvän till julklapp :) vilket var ett jätte bra köp med tanke på hur tydlig den är så ser den från soffan, sängen och köket :)
Det blå/vita fatet är Arabia nippon, och det gula är också Arabia, det turkosa/vita fatet är Rörstrand aptit dom har min gammelmormor haft så de är lite speciellare för mig :) fattas bara en hylla för fat att ställa dom på ;) men fick hem min nymålade tavelhylla för ett tag sen så den kommer så småning om att hamna i köket och då är det tänkt att de 3 fatena ska få pryda en av hyllorna :)

1 kommentar:

  1. oj så ja har väntat på uppdatering men den som väntar på något...fina saker som vanligt:)ja undrar om de fanns olika stora "svampar"för den senare jag såg var nog mindre den. hälsn mam

    SvaraRadera