tisdag 27 december 2011

-

Var på mellandags rea shopping idag och kom hem med en hel del :)
det absolut viktigaste var skor och 2 par kom jag hem med så jag är väldigt nöjd :) dessutom var det ta 2 betala för 1 ;) men bild på dom kommer senare :)

Denna blev min för presentkortet till sisustus in jag fick av kärleken till födelsedagspresent :) har gått och spanat på den en längre tid och tänkt om den är kvar efter jul köper jag den och där stod den sista och väntade på mig :)

För en del av julklapps pengarna blev också en turkos marimekko skål min :) och 12 st hackman skedar ut flirt serien :) dom kollade jag ju på för en tid sedan men 7 € för en sked var lite väl mycket men nu var de nedsatta till 3€ så köpte till servicen :) och ännu för julklappspengarna 2 st turkosa teema muggar :)

Mera kommer sen ;)

3 kommentarer:

  1. men va häftig glasburk!
    trevligare än plåt när man ser innehållet:)

    SvaraRadera
  2. jo andreas tyckt an va så härli :) å tyckt e va så gambädags tå man sir godisan å bara vill napp åt se ejn :)

    SvaraRadera
  3. nåjaa nackdelen e ju den att de fort kan bli slut i burken:)

    SvaraRadera