tisdag 27 december 2011

-

Fortsättning följer :)

Fyndade på gina tricot idag också, brukar annars inte hitta något där men ut kom jag med 2 t-shirts en väska med lång axelrem som jag har drömt om så ja ibland slipper bära på en handväska och sockor som man aldrig har för mycket av :) och endast en 20 lapp för allt :)



Fick ett presentkort till H&M av mamma och pappa och det hade jag tänkt spara till sommarkläder men när jag väl var där och hittade kläder så användes det upp redan :) men ett sommarplagg blev det ju när jag fick syn på körsbärsklänningen fanns det ingen återvändo i klädshoppingen :) fanns även en likadan i mörkblå med vita prickar men valet var ju inte så svårt ;) sedan hittade jag en skjorta i blått med vita prickar och jag föll direkt för den :) och till sist hittade jag en snygg baseball tröja :) så jag är väldigt nööjd :) och tycker annars H&M har väldigt snygga kläder precis i den stil jag vill ha :)

Sen gick vi förbi kicks och vi tyckte ju vi behövde gå in och kika och ut kom jag med 2 st nagellack för 3 € totalt ;) den mintgröna har jag redan använt och jag är nöjd :)

Till sist fick jag min efter längtade lp spelare jag hade bestämt mig för att äntligen köpa :) nöjd ända tills vi nyligen öppnade den och konstaterade jahapp det behövs en förstärkare också och de kostar dubbelt så mycket som själva spelaren :/ så lite sura miner på samma gång :/ men har ju fått förklarat för mig att vi kommer att ha nytta av den länge och till mycket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar