fredag 9 mars 2012

-

Nu är bilderna överförda på datorn så nu är det bara att börja bita av alla de 70 bilder som fanns på kameran ;) aningen svårt att veta i vilken ända jag vill börja men kanske det inte är så stor skillnad heller :)

 
Detta turkosa porslins fack för ägg köpte jag denna vecka :) Och äggen som min mamma målade åt mig till förra påsken passade ju perfekt i det :)


En ny sax och en osthyvel har det också hunnit bli då de råkade ha dom till specialpris på halpa halli :) och såklart kunde jag inte motstå färgen ;)


2 st turkosa fat har det också blivit från prisma i serien Saara ;) mera perfekt namn kunde de ju inte ha på dessa fina fat :)

Och så turkosa muffinsformar med vita prickar på har jag också fått :)

Så nu är det mycket turkost i mitt kök och jag trivs ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar