fredag 9 mars 2012

Saker som jag fått...

Tänkte jag gör det enklast för mig själv med att dela upp ett inlägg med bara bilder på saker jag fått under denna tid och min mamma är den som har fyndat allt detta åt mig :)

En turkos arabia skål :)
Ett arabia fat :)


Detta färgglada glas :)


Denna ursnygga klocka :) var svårt att få den riktiga färgen på bild men den är sådär ljusgrön/turkos aktig eller vad man ska kalla det :)

En liten spegel :)

Dessa tavlor har jag också hunnit få :)

Och vändagen till ära fick jag denna plåtburk som nu har hittat sin plats i badrummet och som innehåller mina hårnålar/hårspännen och hårband :)


2 kommentarer:

  1. Men gud va många fina saker!
    Blir nog fatin me allt handlas:)
    Men he ju inga dyra saker,typ tio euro för allt!
    Så min ekonomi klara sig nog:)
    Älskar Loppis!
    Älskar min dotter för att hon älskar loppis;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst ere :) tå e gäller loppis så ere nåo sådan mor sådan dotter ;)

      Radera