fredag 8 juni 2012

Kanske man gjort sitt för idag? :)
Har fått ihop alla ikea saker förutom bokhyllan som jag för en stund började med och till en början gick det väldigt bra tills en del var fel väg, i hopp om att lyckas få bort den resulterade i att den sprack lite förståss :/ så nu ligger den på balkongen på limmning, idag kom sambons bänkpress till användning på ett annat sätt nämligen med vikterna som tyngd för att få det så bra som möjligt :) aningen surt då det började lida mot sitt slut och allt annat har gått såå bra :) fast jag hela tiden varit rädd att spräcka något men jag är inte bitter för det :) var på insidan så lägger det spruckna mot fönstret och så hamnar ju ändå en massa gamla oljeburkar i hyllan så gissar det tar väl bort focus från den lilla spricka ;)
Så ja nu ska jag slänga mig på soffan med filmen "The Help" och bara ligga och njuta för första gången i nya soffan med ett leende på läpparna över att imorgon kommer äntligen sambon hem  :)
En sån drömmer jag om att få äga någon dag :)

1 kommentar:

  1. Åså var de ju bara Ikea;)
    kanske du en dag fåt ärva mina;) vem vet
    Kram

    SvaraRadera