tisdag 5 juni 2012

Nu står byrån så fin så fin i köket :) passade perfekt så nöjdare kan man inte bli :)
Börjar bli lite ivrig att få börja plocka upp och fixa till lägenheten, men senast på fredag ;)
Detta var vad jag kom hem med från ikea :) 4 tidningsställningar i svart&rött och 2 st lådor i samma serie :) 2 st fotoramar i svart och 2 st i rött :) 2 st blommor och en kaktus :) en svart dörrmatta som jag är jätte nöjd med :) 2 svarta dörrar ti expedit hyllan och 2 st vita :) en ny liten bokhylla att samla sambons gamla olje plåtburkar i :) helmer skåp på hjul att skjuta under skrivbordet och en skräpkorg dit också :) och söta mufinsformer i silikon :) så jag längtar med iver till freda då jag får börja skruva ihop det som är i lådor :)

KLINGSBO Sidobord IKEA Separat hylla för förvaring av t.ex. tidningar; håller ordning på dina saker och frigör bordsyta.
Klingsbo sidobordet hade jag glömt att lägga till bilden ovanför men ett sånt kom också med hem och det ska stå på balkongen med mina svarta stolar jag har från tidigare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar