torsdag 6 juni 2013

Lycka! :)
 
Var idag till ett hus som är till salu och skulle se på en string hylla eller en kopia av en :) och så glad jag blev när jag såg denna lampa :) och bäst av allt så var den till salu så hyllan och lampan fick följa med hem :) tillsammans med en vit gammal telefon & en lampskärm i liknande stil som golvlampan :)
Så väldigt nöjd är jag och längtar ännu mera till flytten :)

Måste tillägga nu när jag googlat runt lite att lampan var ett fynd :)

http://www.linneolump.se/sald/retro-3-armad-golvlampa-med-strutiga-orginal-skarmar-kladda-i-plast-148-cm-hog/

Hittade denna och jag betalade 75€ för hyllan, lampan, den andra lampskärmen & telefonen :)

4 kommentarer:

  1. Oj va roligt att du e nöjd o glad! Gissade att lampan var en som du skulle gilla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack för hjälpen mamma :)

      Radera
    2. Joo jätte :) väntar bara att få ta dom i bruk ;) och Tack! :)

      Radera
  2. Det var ju bara kul !

    SvaraRadera